| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Optimus Satan

Joined: Nov 01, 2004 Posts: 3173 Location: Bare følg etter sædklattene på bakken.
|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 2:56 pm Post subject: Hvordan finne skrekkfilm-chicks? |
|
Av en eller annen grunn er jenter som digger skrekk veldig sjeldent. Eller er detv jeg som er jævlig dårlig på å lete?
Men åssen kan man finne den type hunnkjønn? Ihvertfall uten at man trenger å spørre "liker du skrekkfilmer?" rett ut.
Nei, jeg er ikke "shallow", men jeg savner et kvinnfolk jeg kan sitte i sofaen og kose med, samtidig som vi koser oss over blod, gørr og deformerte monstre. ____________ Se til helvete å kom dere vekk! Det er ingen bikkje, det...det er en slags TING! Den imiterer en bikkje! Den er ikke virkelig! KOM DERE VEKK, IDIOTER!!!
Last edited by Optimus on Mon Apr 24, 2006 1:02 pm; edited 1 time in total |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
ReDRuM Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 3:13 pm Post subject: |
|
Kjæresten min elsker skrekkfilmer og ser alt sammen med meg nesten. Jeg fant henne gjennom en vennine egentlig, men jeg hadde sett henne på to konserter, med 6 måneders mellomrom. Også fant jeg ut at en vennine kjente henne, så da spurte jeg etter mailen hennes fra veninna mi. Og nå har vi vært sammen i 9 måneder. Rart og tenke på at en jente jeg la merke til på en konsert for over et år siden er kjæresten min nå. Let i metal miljøet, der er det mange som liker skrekk. Skjønner hva du mener, selvom det er rart og gå etter noen som liker skrekk, men det er koselig å ha noen og legge seg ned og se film med, uten å høre: 'æsj' 'nei, så ekkelt, jeg tør ikke se'. og ja. ____________ ''70's explo-feel & groove''
Bearded Movie Aficionado |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Slash Satan

Joined: Mar 08, 2005 Posts: 1235 Location: I skauen ved tjernet
|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 4:10 pm Post subject: |
|
Kjæresten min elsker skrekkfilmer. Hun fant jeg på www.Spraydate.no
Men jeg vet det er mange chicks som digger skrekkfilmer som er på www.darkdate.com |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
HaiLiE Satan

Joined: Apr 20, 2004 Posts: 2592 Location: €Nordlysbyen Alta€
|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 1:13 am Post subject: |
|
Tror det finnes endel, men det er bare å finne de rette.
Er nok endel i metal-miljøet ja. Ellers vet jeg ikke hvor du kan finne disse damene. Internett eller noe sånt funker sikkert også.  ____________
Min DVD-samling |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
ReDRuM Satan

|