| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 10:05 pm Post subject: |
|
| Jeg tviler litt. Cinemateket er ganske enkelt ikke helt til å stole på, så det er veldig skuffende. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Deathstalker Mike Myers

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 12:10 am Post subject: |
|
^ Det var kjipt å høre  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Optimus Satan

Joined: Nov 01, 2004 Posts: 3173 Location: Bare følg etter sædklattene på bakken.
|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 2:41 am Post subject: |
|
hvor kan man kjøpe billetter? På posten? Og hva er evt. priser? ____________ Se til helvete å kom dere vekk! Det er ingen bikkje, det...det er en slags TING! Den imiterer en bikkje! Den er ikke virkelig! KOM DERE VEKK, IDIOTER!!! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
|
| Back to top |
|
 |
Grev_Orlok Ghostface

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 5:08 pm Post subject: |
|
| Runar wrote:
|
|
http://www.billettservice.no/
|
Selger vel også billetter ved inngangen på Oslo Fright Fest, vel? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 3:25 am Post subject: |
|
| Grev_Orlok wrote:
|
| Runar wrote:
|
|
http://www.billettservice.no/
|
Selger vel også billetter ved inngangen på Oslo Fright Fest, vel?
|
Jepp.
Oppdatert første posten i tråden med masse informasjon. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Deathstalker Mike Myers

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 11:16 pm Post subject: |
|
Herlig plakat!
Går det ann å få kjøpt plakater? Skulle gjerne hatt en slik plakat på rommet |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 11:27 pm Post subject: |
|
| Det skulle vel la seg ordne. De er ikke så store da, de er i A3. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mr.X Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Oct 14, 2010 2:56 pm Post subject: |
|
Sykt fet poster, ja!
Gleder meg veldig til dette! Mulig det er svart på tidligere, men kommer AWE and the likes til å ha stands? ____________ No posts exist for this topic |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Oct 15, 2010 6:44 pm Post subject: |
|
| Jepp, AWE kommer til å ha stand der. Og noen til. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Grev_Orlok Ghostface

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Oct 15, 2010 6:46 pm Post subject: |
|
| Runar wrote:
|
|
Jepp, AWE kommer til å ha stand der. Og noen til.
|
KULT! Jeg er stor fan av AWE, og verdsetter virkelig arbeidet de gjør med å bringe en del ukjente skrekkfilmer inn i butikkene!  ____________ Did you ever see an animal skinned, Hjalmar? That's what I'm going to do to you now — tear the skin from your body...slowly...bit by bit! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kim Leatherface

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 7:37 pm Post subject: |
|
Onkel Runar, Er det fortsatt tillatt med fotografering? Eller har det blitt en endring på det? ____________ The seven dreaded gateways to hell are concealed in seven cursed places... And from the day the gates of hell are opened, the dead will walk the earth. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 9:44 pm Post subject: |
|
| Det er tillatt. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kim Leatherface

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue Oct 19, 2010 9:47 pm Post subject: |
|
| Runar wrote:
|
|
Det er tillatt.
|
Knall, I`ll go nuts:-), Ypperlig anledning til å leke med nye 50mm min:-D ____________ The seven dreaded gateways to hell are concealed in seven cursed places... And from the day the gates of hell are opened, the dead will walk the earth. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
DerTomte Dracula

|
|
| Back to top |
|
 |
Dead Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Oct 24, 2010 7:55 pm Post subject: |
|
Hvordan var det? Håper på en rapport, siden jeg ikke fikk tid til å komme meg dit ____________ Open the pod bay doors, HAL |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mr.X Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Oct 24, 2010 11:46 pm Post subject: |
|
Var en sykt fet helg dette her! Kule filmer, god og vanskelig quiz, god pils, jævlig bra AWE-stand (hyggelige folk!) og mye interessant opplegg, spesielt Q&Aen med Deodato.
Kunne selvfølgelig vært litt mer folk, men det som ble kult med litt mangel på folk, var at man fikk mye bedre sjangs til å konversere med både Lindberg og Deodato. Virket som om de koste seg begge to. Smått surrealistisk å faktisk stå å chille med selveste Deodato. Kult å hilse på likesinnede og! Shoutout til Aleksander, Ivar og Runar!
Krysser alt som kan krysses for at det blir en Oslo Fright Fest 2011! ____________ No posts exist for this topic |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Anthropophagous Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Oct 25, 2010 1:02 pm Post subject: |
|
| Hadde det dritfett på Oslo Fright Fest! Skjøt jo en liten dokumentar for eventen med Ivar, som igjen gjorde at jeg fikk holdt et lengre intervju med Lindberg og Deodato. Det var dritrått! Takk til Jan Ove og Runar som gav oss sjansen til dette! Lindberg var skikkelig down-to-earth og hyggelig, og holder seg veldig bra til å være nesten 60år. Deodato var og langt mer blid og hyggelig enn jeg hadde sett for meg. Hyggelig gammel kar, som ikke alltid var like stødig i engelsken, men allikevel elsket å fortelle. Som Mr.X nevner var jo det at det var så få folk der, et pluss for oss som var der, på den måten at vi fikk snakket veldig mye med Deodato og Lindberg. Ellers var det mange interessante Q&A's, jeg ble selv i siste liten kastet opp i en av dem som en reserve på "Growing up as a horror fan in the 80's", med Atle Boysen, Rickard Gramfors og Tico. Et ti-år for sent ute, men allikevel veldig morro å være med på. Ellers var det jævlig fett å møte så mange andre skrekkfilmfans. Shoutout til deg og Marco! Det ble og holdt quiz og de få standsene som var der var veldig gode, kule folk fra Another World Entertainment, og morro med Oslo Fright Fest Award, der Død Snø vant. Det ble holdt et artig stageshow som en hyllest til Ruggero Deodato, der ei dame fikk innvollene rensket ut av en flokk kannibaler. Deodato elsket dette stageshowet, og ble så entuasiastisk at han måtte ta bildet av seg selv med dem. Absolutt, en fet helg! Må gjentas neste år, med flere folk! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Oct 25, 2010 8:12 pm Post subject: |
|
Dette er vel det man kan kalle en minnerik helg. Utrolig kult å møte så mange entusiastiske folk. Veldig trivelig å høre at dere koste dere begge, Mr.X og Anthropophagous.
Som arrangør møtte jeg utrolig mange problemer og utfordringer. så jeg satt knapt stille et minutt der. Såkalte barnesykdommer.
Christina Lindberg og Ruggero Deodato var utrolig hyggelige. De var veldig fornøyd og det varmet godt at de trivdes såpass. Jeg ble best kjent meg Christina og hun var helt knall. En fantastisk kvinne. Jeg sa til Ruggero at han var fri til å gå klokken 22, men det ville han ikke. Han ville bare bli igjen og snakke med fansen. Slik er veldig kult. Utrolig morsom fyr når han satte igang med historiene sine. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Optimus Satan

Joined: Nov 01, 2004 Posts: 3173 Location: Bare følg etter sædklattene på bakken.
|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Oct 25, 2010 11:25 pm Post subject: |
|
Koste meg skikkelig på Fright Fest, og dukker utvilsomt opp igjen til neste år hvis det fortsetter. Lindberg og Deodato virket som koslige og hyggelige folk. Skulle kanskje tatt meg mer tid til å snakke med Lindberg, angrer på at jeg ikke gjorde. Var morsom reaksjon fra Deodato når jeg spurte ham om Body Count, tror ikke han er så fornøyd med den filmen.
Eneste jeg stusset litt over var mangelen på garderobetjeneste. Her kunne arrangørene tjent noen ekstra slanter på å innføre safe garderobetjeneste, og ikke bare gi folk muligheten til å legge fra seg ting på eget ansvar. Ble litt lei av å drasse på sekken hele tia... men uansett var dette en knall helg, takk til Runar og Kay og alle de andre som fikk til en kul festival ____________ Se til helvete å kom dere vekk! Det er ingen bikkje, det...det er en slags TING! Den imiterer en bikkje! Den er ikke virkelig! KOM DERE VEKK, IDIOTER!!! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
|