| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri May 11, 2012 6:02 pm Post subject: |
|
| har de filmene fra før, og de er helt ærlig bare sånn passe interessante. Ikke noe jeg haster med for å få på bd |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun May 20, 2012 3:49 pm Post subject: |
|
DP er nr 212 av 1000.
Phenomena er nr 381 av 1000. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun May 20, 2012 5:59 pm Post subject: |
|
Da var Koch mediabook bluray av Four Flies bestilt.....  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue May 22, 2012 8:10 pm Post subject: |
|
| Søk på Argento Dracula 3D.Div anmeldeser fra Cannes. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue May 22, 2012 9:42 pm Post subject: |
|
Den filmen er jeg veeeeldig spent på, for den er nok enten eller. Enten er den skikkelig råtten. Eller meget bra. Skal google reviews nå  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue May 22, 2012 9:48 pm Post subject: |
|
Hahh, så den var rett og slett søppel ja. Greit nok da vet man det. Men må jo sees og kjøpes såklart. Men ikke mye dobbel dipping da nei Trist å si det men ser ut som om Darios tid er over. Han har i de senere årene gjort par bra ting, som Sleepless og til dels var og Third Mother veldig god. Men Card player-Giallo-phantom of the opera og do you like hitchcock er mindre gode. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue May 22, 2012 9:48 pm Post subject: |
|
Hahh, så den var rett og slett søppel ja. Greit nok da vet man det. Men må jo sees og kjøpes såklart. Men ikke mye dobbel dipping da nei Trist å si det men ser ut som om Darios tid er over. Han har i de senere årene gjort par bra ting, som Sleepless og til dels var og Third Mother veldig god. Men Card player-Giallo-phantom of the opera og do you like hitchcock er mindre gode. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 23, 2012 2:27 am Post subject: |
|
Synes ikke hans nyere filmer er så ille, jeg. Phantom of the Opera er vel kanskje hans dårligste. Etter det har det vært greit nok. Selvsagt veldig langt unna hans 70- og 80-talls filmer, men det er nå så.
Liker spesielt godt de to episodene han lagde til Masters of Horror, Jenifer og Pelts. De var jævlig tøffe. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 23, 2012 6:21 am Post subject: |
|
| Runar wrote:
|
Synes ikke hans nyere filmer er så ille, jeg. Phantom of the Opera er vel kanskje hans dårligste. Etter det har det vært greit nok. Selvsagt veldig langt unna hans 70- og 80-talls filmer, men det er nå så.
Liker spesielt godt de to episodene han lagde til Masters of Horror, Jenifer og Pelts. De var jævlig tøffe.
|
den er ille, men de MOH som du nevner er grise tøffe Og NonSohonno/Sleepless samt Mother of tears er meget bra. Men ellers har det vært for dårlig. Håper han kan finne noen bra produsenter som vil spytte inn noe penger snart så han kan få laget ett godt prosjekt samt at han lager ett godt manus neste gang. Og IKKE bruker dattera si igjen noen gang. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Jun 03, 2012 10:59 pm Post subject: |
|
ser ut til at 4 flies fra Koch er noe forsinket, men ser veldig lovende ut da jeg har sett stillbilde comparisons med shameless kontra Koch Og Koch ser faktisk mye bedre ut  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Aug 01, 2012 2:49 pm Post subject: |
|
Fikk denne idag, lekker sak fra Koch Media!!!!!
MEN en trist liten ting, kontaktet Blue Underground ang om de skulle gi ut Argento titler og ev da Opera. Fikk dessverre svar at de ikke hadde planer om Argento. De hadde prøvd i lang tid å få gitt ut Opera på bluray men de får ikke tak i bra nog negativer til å lage en god HD master!!!! FUCK!!!!!! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Aug 08, 2012 11:55 pm Post subject: |
|
| Cardplayer(BD) tilgjengelig for forhåndsbestilling på D&T.Ute 9/9. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Aug 09, 2012 5:23 pm Post subject: |
|
| retro wrote:
|
|
Cardplayer(BD) tilgjengelig for forhåndsbestilling på D&T.Ute 9/9.
|
takk for at du varsler meg om sånt retro!!!!  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Aug 09, 2012 9:23 pm Post subject: |
|
| Hvordan var XT-Phenomena i forhold til Arrow(bilde/lyd,osv)? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Aug 10, 2012 9:49 am Post subject: |
|
| retro wrote:
|
|
Hvordan var XT-Phenomena i forhold til Arrow(bilde/lyd,osv)?
|
vet ikke, har ikke sett på discen enda MEN det er vel bare en master av denne på hd, så den er vel relativt lik Arrow sin. Og dette er en av får gode Arrow blurays i argento sammenheng. De klarte faktisk å la være ødelegge denne totalt. Men kan hende jeg ser den i løpet av helga, lenge siden jeg har sett Phenomena nå. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Aug 31, 2012 5:57 pm Post subject: |
|
| "Sleepless"(BD)-tilgjengelig som pre.order fra D&T.Ute tidlig november.3 ulike utgaver! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sat Sep 01, 2012 7:30 pm Post subject: |
|
de tre utgavene ble pre ordered før idag av min tyske kontakt(99ex limited. 500ex limited og 1000ex limited), sammen med mediabook bd av cardplayer og. Håper han klarer å skaffe alle tre av sleepless da det er en knall film! Skal gå å se den nå faktisk, god helg  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sat Sep 01, 2012 9:54 pm Post subject: |
|
| Steike Premutos!.Alle tre?Ja ja,håper du var rask nok for 99 LE.Selv venter j m "card" og "sleep".Definitivt ikke nye masters.Upscale visstnok.Nok om d.Har du fått m deg diskusjonen om hva som er beste(bilde) Suspiria-utgave?Endelig har folk fått øynene opp for Wilde Side-utgaven.Australske Umbrella kommer m sin utgave,men sikkert blåkopi av den britiske.Greide ikke å dy meg,bestilte Wilde Side "Inferno",selv om j har både Kock's og BU's. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Sep 02, 2012 9:00 am Post subject: |
|
| Fryktet de var upscales, men er jo samle objekter uansett. Ja bestilte alle tre, håper jeg får de og. Har fått med meg diskusjonen rundt Suspiria ja. Den franske har ekstremt høynet contrast nivå, så det finnes vel ingen god versjon enda dessverre. Enn så lenge er vel den fra uk "best" eller minst værst om du vil. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Sep 02, 2012 9:59 am Post subject: |
|
| siden jeg har Koch inferno, bu samt Arrow så kjøper jeg nok ikke Wild Side sin. Får sjekke ut Umbrella sin Suspiria når den kommer ut om den er noe spes. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
|