| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 7:25 pm Post subject: Min Argento samling |
|
tok å scannet endel av det jeg har av Argento filmer, noen av de er og signert av Luigi Cozzi, på de filmene har har vært med på, når jeg var der i Profondo Rosso store i 2006.
UNDER : fikk 2disc utgaven av Giallo, med over 100min behind the scenes etc.... limited ed. Kun 1500 stk i verden, denne er nr 1325.
Ny bluray av Suspiria dukket opp i postkassa i dag
hjem fra ferie og to nye Argento bluray`s
ny bluray i dag 14mars:

Last edited by Premutos on Mon Mar 14, 2011 7:58 pm; edited 4 times in total |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
DerTomte Dracula

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 12:17 am Post subject: |
|
| Kule covre, indeed! Mange av disse hadde gjort seg som plakater i glass og ramme. Artworken på "Door Into Darkness" var jo spesielt helt konge. Signert og, til og med. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
SculptureOfFlesh Chucky

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 11:14 am Post subject: |
|
Helt rå samling. Må se å få plukket opp flere av disse selv. Syntes det er knall at "Arrow Video" utgir releasene i så flotte utgaver. Nå kommer jo snart Tenebrae, Phenomena og Bird With A Crystal Plumage også
Kult at du hadde fått med Jenifer og Pelts også, liker særlig den sistnevnte. Hvordan er Giallo? Husker jeg skulle sjekke den ut, men så har jeg glemt den helt bort. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 5:16 pm Post subject: |
|
Takk takk er moro å samle litt, selv om det littegrann idioti og hehe. Glad jeg ikke gjør sånn med alle mine favoritt regissører Det hadde blitt dyrt. Er blitt endel sjeldne utgivelser der nå, men flere skal d bli!! tipper jeg bestiller endel i morgen Må jo ha alt av Argento, dvs gode eller sjeldne utgivelser:)
Arrow er ganske fete til å gi ut ting ja, og greie utgivelser er det og, neste er Phenomena på Blu ray i mars. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
DerTomte Dracula

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 8:11 pm Post subject: |
|
Idioti? Langt der ifra. Nerding? Kanskje, men slikt er jo bare gøy
Alltid forfriskende å se folk som fremdeles har stor samlesans og kjøper film fremfor å laste ned. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 8:24 pm Post subject: |
|
hehe, også må jeg til Record World her i Sandnes på lørdag, masse god trash,splatter film m.m. der  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 1:36 am Post subject: |
|
| Flott samling! Jeg legger dog merke til minst 6 DVD-er jeg har som du ikke har bilde av her. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 6:45 pm Post subject: |
|
Takk, hmm, hvilke utgaver er det?  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 1:44 am Post subject: |
|
Suspiria - utgitt av Nouveaux Pictures. Denne er kjøpt på 90-tallet og må vel være en av de tidligste utgavene av denne filmen på DVD.
Suspiria - Anchor Bay Double Disc Presentation, men noen kule lobby cards.
Phenomena - Divid 2000. Noe jeg kjøpte på 90-tallet og den er i slik plast cover. Ala CD-cover bare i større størrelse.
Terror at the Opera - Arrow. Tidlig utgave med altså tittelen "Terror at the opera".
The Card Player - Arrow. Denne har slik grålig cover av hun gamle dama med teip i kjeften på.
The Stendhal Syndrome - Prism Leisure. Billig utgave med filmen "Pariah" på samme disk. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 5:27 pm Post subject: |
|
| Runar wrote:
|
Suspiria - utgitt av Nouveaux Pictures. Denne er kjøpt på 90-tallet og må vel være en av de tidligste utgavene av denne filmen på DVD.
Phenomena - Divid 2000. Noe jeg kjøpte på 90-tallet og den er i slik plast cover. Ala CD-cover bare i større størrelse.
Terror at the Opera - Arrow. Tidlig utgave med altså tittelen "Terror at the opera".
The Card Player - Arrow. Denne har slik grålig cover av hun gamle dama med teip i kjeften på.
The Stendhal Syndrome - Prism Leisure. Billig utgave med filmen "Pariah" på samme disk.
|
okey da har jeg en nyere utgave av Opera" fra Arrow enn deg, samme utgave på Card player fra Arrow, min suspiria er en 3 disc utgavefra anchor bay, med Lobby cards, soundtrack osv... |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
DerTomte Dracula

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 6:09 pm Post subject: |
|
Har selv "Four Flies On Grey Velvet" (cover 4), "Deep Red" (Dario Argento Collection), "Suspiria" (Limited Edtion), "Tenebre" (Anchor Bay Collection), "Two Evil Eyes" (Limited Edition), "The Wax Mask" av disse.
Husker godt da jeg kom over limited-utgaven av "Suspiria" i en liten og obskur sjappe i Trondheim kalt Aftermath for noen år siden. Utgivelsen var out of print for lengs og DVD'en lå på en hylle i plast helt for seg selv, helt nedstøvet. Som om den var ment for at akkurat jeg skulle kjøpe den. Nesten litt spooky...
"Two Evil Eyes" er forresten en undervurdert film. "The Black cat" er mulig noe av det fineste Argento lagde på nittitallet. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 6:31 pm Post subject: |
|
he he he genialt! Det var meningen at du skulle kjøpe den!
Har akkurat shoppa litt på nettet og kjøpt den italienske dvd utgaven av Giallo, 2 disc limited ed. Nummerert til 1000 kopier, og nå relativt hard to get. Går den handelen i boks, og dvd dukker opp i posten så blir d mere handling derfra
Til Sculpture of flesh: Giallo er helt grei, litt over middels, verdt å ha. MEN dessverre så kunne den blitt så mye mye mere om ikke produsentene hadde fucket noe så jævli oppi filmen! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 8:18 pm Post subject: |
|
| Premutos wrote:
|
| Runar wrote:
|
The Stendhal Syndrome - Prism Leisure. Billig utgave med filmen "Pariah" på samme disk.
|
okey da har jeg en nyere utgave av Opera" fra Arrow enn deg, samme utgave på Card player fra Arrow, min suspiria er en 3 disc utgavefra anchor bay, med Lobby cards, soundtrack osv...
|
Angående "The Card Player" så har jeg vel den første de ga ut. Den er ikke formet som et kort på fremsiden, slik den du har bilde av her. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 8:55 pm Post subject: |
|
aha, da fatter jeg  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Jan 30, 2011 7:54 pm Post subject: |
|
da er den italienske utgaven, en dobbel disc limited ed. nr til 1500 på vei til meg i posten nå Ene dvd er fullstappet med bakom materiale under innspillingen av Giallo  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Feb 09, 2011 9:43 pm Post subject: |
|
da har jeg fått Giallo lim.ed. og la ut scan av cover nederst på første innlegg. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sat Feb 12, 2011 1:51 pm Post subject: |
|
Ny bluray av Suspiria dukket opp i postkassa i dag bilde ligger nederst på første tråden.
Last edited by Premutos on Sat Feb 12, 2011 7:10 pm; edited 1 time in total |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sat Feb 12, 2011 7:08 pm Post subject: |
|
venter inn to blu ray`s til av Argento: Stendhal syndrome og Two Evil eyes. Så blir d å bestille BU sin utgave av Bird... Og forhåndsbestille Arow sine Blu utgaver av Phenomena og Bird, og italienske Blu utgaven av Giallo. Og se om jeg finner en blu ray av Mother of tears, men får få inn ei lønning først så går vel det i boks  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |