| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Jan 23, 2012 5:23 pm Post subject: nye brutale slashere..... |
|
Noen som har fått med seg de ">nye" slasherne Laid to rest og Chromeskull: Laid to rest 2. Har fått de nå og sett de, unrated utgavene, satan så råe de er og bra gjennomførte effekter! Handlingen er så som så, slik alle slashere er igrunn, men det var råskapen i filmene som kicket så utrolig  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Feb 01, 2012 7:46 pm Post subject: |
|
| huh......... ingen som har sett dem? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Feb 02, 2012 1:11 am Post subject: |
|
| Ikke sett. Men lest anmeldelser at de er rimelig gory, men mangler god historie. Noe som jo også stemmer med det du sier. Får vel se de en dag, selv om jeg jo savner slashere som kan gi meg noen skikkelige overraskelser slik Friday the 13th og Sleepaway Camp gjorde i sin tid. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
BornTooLate Melvin

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Feb 09, 2012 9:11 pm Post subject: |
|
Nå har jeg sett Laid to Rest. Syns den inneholdt en del spenstige mord og artige brutale scener, men jeg irriterte meg grenseløst over den manglende logikken bak hovedpersonenes handlinger. Ja ok, veldig mange slashere er ikke akkurat mesterverkt når det kommer til å vise virkelighetsnære fremstillinger av mennesker i ekstreme situasjoner, men dette syns jeg ble litt for drøyt Jeg syns flere av skuespillerne gjorde en god jobb, men når karakterene gjør idiot-valg gang på gang ønsker man til slutt at alle skal dø....langsomt. Når det er sagt var det underholdene nok til at jeg antageligvis kommer til å se nummer to, og heie på mordern  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |