| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nostalgikeren Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Apr 25, 2012 8:36 pm Post subject: Brutale filmer |
|
Hei, jeg kunne tenke meg en skikkelig "grøss".
Så lurer jeg på om dere har tips til noen skikkelig
ekle filmer? Tenkte ala Guniea pig eller noe slikt. ____________ Welcome to prime time, bitch! - Freddy Kreuger |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Apr 25, 2012 8:41 pm Post subject: |
|
ikke samme gate som Guinea Pig, men en brutal slasher jeg kan anbefale er jo Laid To Rest 2: Chromeskull-bare kjøp den extended/directors cut saken.
Knall hard slasher med gode effekter og særdeles oppfinsomme og brutale mord til tider. Regissøren er jo effekt skaper i old school stilen så der er jo lista lagt litt og  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Anthropophagous Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Apr 25, 2012 10:03 pm Post subject: |
|
Hm, brutale filmer i gate med Guinea Pig. Du har kanskje sett noen av disse, men jeg slenger ut noen forslag:
- Aftermath: Guffen og realistisk film om nekrofili.
- Evil Dead Trap 2: Brutal psykologisk horror. Overraskende bra film, som jeg personlig synes er bedre enn 1ern. Den har en av de mest smertefulle armbrekkings-scenene jeg noensinne har sett.
- Story of Ricky: Martial Arts møter Ekstrem Splatter.
- The Untold Story: Anthony Wong spiller brutal og gal mann.
- Ebola Syndrome: Anthony Wong spiller hakket mer brutal og gal mann. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Apr 25, 2012 10:38 pm Post subject: |
|
| Meste av tysk skrekk er ganske ekle og brutale om det det du er ute etter. Som filmer av Jörg Buttegereit, Olaf Ittenbach og Andreas Schnaas. Ofte mye ting som nekrofili, lemlesting av kjønnsorgan og esktremt voldelige mord i de filmene. Men en del av dem er noe ufrivillig komiske og amatørmessing utført. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed Apr 25, 2012 11:47 pm Post subject: |
|
Chucky minnte meg på en film nå, Olaf Ittenbach`s "No Remorse" Den er rimelig knall hard og bra, beste han har laget siden Burning Moon 2/Beyond the limits. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Nostalgikeren Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 26, 2012 11:41 am Post subject: |
|
Nice skal skjekke disse. Tenkte også om dere har noen filmer på lur som er litt realistiske, mener som ser ekte ut ala Cannibal Holocaust.
Er August underground mordum bra saker? ____________ Welcome to prime time, bitch! - Freddy Kreuger |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Anthropophagous Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 26, 2012 11:54 am Post subject: |
|
August Underground filmene er verdt å sjekke ut, men i det store og hele er de så som så. Laget for å se ut som hjemmevideoen til en gjeng seriemordere. Så er mye shaking med kamera og skriking og hoi'ing. Effektene er top notch i filmene og ser som regel veldig bra ut. Hvis du skal sjekke ut én av dem ville jeg anbefalt den tredje "August Underground Penance". Den har den beste bildekvaliteten, og har noen vanvittig realistiske gore-effekter.
De tyske filmskaperne Chucky nevner bør jo og være oppe i den gata. Spesielt Jörg Buttgereit. Anbefaler sterkt Der Todesking og Schramm, og ser du Nekromantik 1 og 2 i samme slengen, har du sett alle spillefilmene hans. Schramm er den mest surrealistiske av dem. Der Todesking den mest dystre, og Nekromantik 2 må være den mest groteske. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Nostalgikeren Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 26, 2012 12:04 pm Post subject: |
|
Flott og nydelig for det er groteske saker jeg er ute etter  ____________ Welcome to prime time, bitch! - Freddy Kreuger |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Thu Apr 26, 2012 11:57 pm Post subject: |
|
| Har ikke sett den selv, men Bone Sickness skal visst være ganske så syk og brutal ut fra hva jeg har hørt. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 6:27 am Post subject: |
|
| er ikke det den talentløse ultra low budget saken da ,av samme mann som lagde Fetus??? Med mindre gode effekter. Har begge to forøvrig men ikke sett de enda. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 10:16 am Post subject: |
|
| Du syntes den er dårlig og så sier du har ikke sett den enda? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Nostalgikeren Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 3:04 pm Post subject: |
|
Noen som har sett filmene 100 tears, eller Grotesque? ____________ Welcome to prime time, bitch! - Freddy Kreuger |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 3:46 pm Post subject: |
|
| Chucky wrote:
|
|
Du syntes den er dårlig og så sier du har ikke sett den enda?
|
Les det jeg skriver før du uttaler deg, JEG sier ikke den er dårlig, men kommer med en spørsmål/påstand at den er talentløs, og den påstanden/spørsmålet kommer jeg med fordi
A: jeg har blitt fortalt fra flere hold at den er det.
B: Jeg har ikke sett den. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Anthropophagous Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 4:07 pm Post subject: |
|
| Premutos wrote:
|
|
er ikke det den talentløse ultra low budget saken da ,av samme mann som lagde Fetus??? Med mindre gode effekter. Har begge to forøvrig men ikke sett de enda.
|
Bone Sickness er fra samme regissør som Fetus ja, Brian Paulin. Fredrik Hana har vel gjort et intervju med han som ligger ute på denne sida. Stemmer og at den er ultra-lowbudget, dog med noen greit gjennomførte groteske scener. Husker jeg hørte masse positivt om den da den kom, og da levde den ikke helt opp til forventningene. Men verdt å sjekke ut for low-budget splatterfans.
Husker og at den er dedikert i minne av Quorthon fra Bathory.
Her er intervjuet med regissøren: http://www.skrekkfilm.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=27 |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 4:19 pm Post subject: |
|
| Premutos wrote:
|
| Chucky wrote:
|
|
Du syntes den er dårlig og så sier du har ikke sett den enda?
|
Les det jeg skriver før du uttaler deg, JEG sier ikke den er dårlig, men kommer med en spørsmål/påstand at den er talentløs, og den påstanden/spørsmålet kommer jeg med fordi
A: jeg har blitt fortalt fra flere hold at den er det.
B: Jeg har ikke sett den.
|
Beklager, da har visst jeg misforstått. Slik du hadde formulert innlegget ditt virket det som det var basert på egne meninger og ikke andres anmeldelser.
Tilbake til topic: A serbian film og The Human centipede 1 & 2 passer kanskje også inn her? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sat Apr 28, 2012 4:41 pm Post subject: |
|
prøvde å se Bone sickness nå. Klarte ikke gjennomføre, dårlig skuespill, uinspirert kamera, elendig regi og latterlige effekter. Faktisk var alt så dårlig at det fikk Zombie 90 til å virke som en skrekk høydare! klarte å se 15min av filmen, så måtte jeg begynne å bruke fast forward men til og meddet ble slitsomt. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Apr 30, 2012 9:10 pm Post subject: |
|
| Bør nok få sett den selv snart. Virker som en artig film. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Apr 30, 2012 9:35 pm Post subject: |
|
trodde jeg og, coveret på den utgaven jeg har ett pisse kult og, så hadde liksom litt gode forhåpninger om at dette kan være en små feit low budget rulle. Men dessverre, nesten alt er feil med den.
Men du må se den for å skjønne hvor ille det er. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
axel666 Dr. Giggles

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Mon Apr 30, 2012 11:03 pm Post subject: |
|
| Nostalgikeren wrote:
|
|
Noen som har sett filmene 100 tears, eller Grotesque?
|
Har sett Grotesque men den var ingen höjdare. Men helt ok om du gillar tortyr och liknande härligheter. Är väl väldigt kort längd på filmen så du överlever nog denna  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Straymond Melvin

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Oct 05, 2012 1:27 pm Post subject: |
|
justin bieber's never say never. hvis den ikke gir deg fatale grøss så eier du ikke sjel.
den tar nevnte sjel, knekker den i 90 grader før den skjender den rektalt så det revnes og all fornuft, god smak og kunstnerisk anliggende renner ut av en ugjenkjennelig sjelsåpning, mens justin står over din edvard norton i american history X-positur (ja, den der i dusjen) mens han skriker: JEG HAR PENGER! SÅ MYE PENGER! OGSÅ KAN JEG INGENTING!
jeg tar sobrilen min og tar en smooth overgang til revolver:
Serbian film og martyrs er vel kanskje de som troner for meg, pr. dags dato. førstenevnte hadde nok større slagkraft ettersom jeg nettopp hadde blitt far for første gang. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
|