| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
irrelevant Melvin

|
|
| Back to top |
|
 |
Anthropophagous Satan

|
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 6:07 pm Post subject: |
|
| Anthropophagous wrote:
|
|
Noen som har sett den der Xombies 3D foresten? Har vært innom websida til filmen før, men aldri hørt noe mer om den: http://www.kultkongen.com/indexa.htm
|
Tror Runar har sett den. Er i hvertfall det han sa i tråden jeg gjorde om den. Har ganske lyst til å se den selv. 3D og CGI avskyr jeg vanligvis som pesten men siden det er norsk amatørfilm om zombier kan det være interessant å få med seg. Om noen har mer info om den enn det lille som ligger på sia så i fra. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
irrelevant Melvin

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Apr 29, 2012 2:45 am Post subject: |
|
Xombies 3D er hjertebarnet til Johnny Markussen. En artig skrue som har to filmer bak seg. De fikk i sin tid fikk noe oppmerksomhet; The Hard som han gjorde på midten av nittitallet, En slags parodi på amerkansk actionfilm fra åttiårene der alle effekter var laget av papp. God, en film som fikk attenårsgrense. Første norske fimen som fikk dette siden Hotel St.Pauli. spilt inn på ikke helt overbevisende engelsk. Denne gjorde at han fikk en del oppmerksomhet da han fikk til angrep på det norske systemet for filmstøtte ved bla kle seg ut som en varulv og holde protester utenfor premierer på norske filmer. Likevel er sistnevnte ikke spesielt bra, dessverre.
Når det gjelder Xombies 3D skal jeg uansett se denne da jeg har sans for folk som ikke gir seg. Kvaliteten får vi komme tilbake til... |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Apr 29, 2012 6:11 pm Post subject: |
|
| Kan disse to andre filmene hans anskaffes eller sees noe sted? |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
irrelevant Melvin

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun Apr 29, 2012 10:19 pm Post subject: |
|
Har ikke sett snurten til God eller The Hard på verken torrent eller youtube, dessverre. Husker at God ble vist på Rockefeller grunnet oppstyret. ( som en respons på terningkast en i VG tatoverte regissøren inn terningen på overarmen som et lite stikk til Ari Behn.) som var der jeg så filmen. God kunne før anskaffes gjennom filmens hjemmeside på dvd en kort periode.
The Hard må jeg ærlig innrømme at jeg faktisk ikke har sett. All info jeg har postet er basert på et intervju som filmmagasinet gjorde i 95-96, før de ble et gratis reklameblad.
Beste tipset blir å spore opp e-postadressen til Markussen og spørre ham direkte. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
irrelevant Melvin

|
|
| Back to top |
|
 |
Dead Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue May 01, 2012 8:18 pm Post subject: |
|
| Chucky wrote:
|
|
Kan disse to andre filmene hans anskaffes eller sees noe sted?
|
Xombies 3D kan sees på Cinemateket Onsdag 30. Mai ____________ Open the pod bay doors, HAL |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Chucky Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Tue May 01, 2012 9:20 pm Post subject: |
|
| Dead wrote:
|
| Chucky wrote:
|
|
Kan disse to andre filmene hans anskaffes eller sees noe sted?
|
Xombies 3D kan sees på Cinemateket Onsdag 30. Mai
|
Ja, det vet jeg. Det var The Hard og God jeg mente. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 02, 2012 1:30 am Post subject: |
|
| Chucky wrote:
|
| Anthropophagous wrote:
|
|
Noen som har sett den der Xombies 3D foresten? Har vært innom websida til filmen før, men aldri hørt noe mer om den: http://www.kultkongen.com/indexa.htm
|
Tror Runar har sett den. Er i hvertfall det han sa i tråden jeg gjorde om den. Har ganske lyst til å se den selv. 3D og CGI avskyr jeg vanligvis som pesten men siden det er norsk amatørfilm om zombier kan det være interessant å få med seg. Om noen har mer info om den enn det lille som ligger på sia så i fra.
|
Fikk for et eller to siden en DVD med den i posten ja. Men det var ikke hele filmen, bare deler av den. Så jeg har enda til gode å se den i sin helhet. Jeg må innrømme at jeg sliter såpass med 3D-filmer at det jeg så ikke var det helt store. Men det gjelder også storfilmer, så det er kanskje mer meg. Skal bli interessant å se det i sin helhet så man får med seg handlingen også. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
|