| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 16, 2012 7:35 pm Post subject: ARROW VIDEO |
|
| Arrow har fucka d til igjen!Har jo gitt utrykk for aldrig mer kjøpe noe fra denne britiske distributøren.Brøt midt eget standpunkt og bestilte Limided ed. av Fulci's "House by cemetery".Er en av mine desidert favoritt-filmer.Tror dere ikke apekattene hos Arrow har prestert å legge i DVD-utgaven av filmen istedet for ekstra-materiale som disc 2.Som vanlig fraskriver de seg ansvar og skylder på samarbeidspartnere.Utgivelsen er nå på vei fra Play.com med feil second disc.Har skrevet mail til Play der jeg også påpekte det å ha motatt "Beyond" med s/v-intro.(før jul).Nå er det slutt;aldig mere Arrow!!Selger de jeg har på E-bay.25 GB-disker,lav bit-rates,DVNR og stive priser.Håper Arrow går konkurs. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 16, 2012 8:02 pm Post subject: |
|
| enda mere tull fra de altså!! Makan!! Vet jo at det er få personer i firmaet som jobber og driver med dette. MEN det må da gå ann å ha litt kvalitetskontroll for det...... |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 16, 2012 8:22 pm Post subject: |
|
| Null kvalitetskontroll,null respekt for kundene.Dette er ikke et selvskap av entusiaster.Virker som de er i bransjen uten å være genuint opptatt av film.Dette merker vi samlere og film-geeks velig fort.De graver sin egen grav. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 16, 2012 9:53 pm Post subject: |
|
| Stemmer, de burde ha vert like ildsjeler som de gutta bak EC entertainment. Der skinte det igjennom at de elsket filmene. God kvalitet(dengang og de holder seg enda) kule utgivelser! |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Runar Nosferatu

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Wed May 16, 2012 11:07 pm Post subject: |
|
| Snodig at de ikke sjekker produktene før de går i trykken. Er jo vanlig med prøvetrykk før man gjør et større opplag. De burde da ha lært nå. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun May 20, 2012 2:51 pm Post subject: |
|
| Sjekk ut hva Kentai's Films(blogg) har å si om Arrow's Demons og Demons 2,samt refleksjoner rundt Arrow Video generelt. |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun May 20, 2012 4:04 pm Post subject: |
|
| prøver å finne det på siden hans men søkefunksjonen på hans blogg er mindre bra..... |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Sun May 20, 2012 4:07 pm Post subject: |
|
glem det, jeg fant det nå hehe, hadde lagret kentais blog på en film omtale og å søke derfra på demons gikk dårlig, gikk så inn på ferskeste side og voila  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
retro Ash

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Nov 30, 2012 5:14 pm Post subject: |
|
Ydmyk Retro denne gang.Virker som Arrow endelig har gitt ut referansemateriale med Fulci's Zombie Flesh Eaters!Glimmrende kritikker på Blu-ray.com og DVDbeaver.Hørte en bra podcast med personen som har hatt anvaret for de tekniske sidene ved utgivelsen.Lover meeeget bra.Sjekk ut bloggen til Land Of Whimsy.Har krypt til korset og forhånsbestilt en Arrow-utgivele selv om jeg har bannet på aldrig mer kjøpe mer fra de Ute 3 des.Håper virkelig dette er en ny og vedvarende trend fra britiske Arrow Video  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Premutos Satan

|
 |
 |
 |
 |
|
Posted: Fri Nov 30, 2012 7:45 pm Post subject: |
|
ja jeg har fått med meg det jeg og tror de har tatt til seg den massive kritikken de har fått.  |
|
 |
 |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
|